Srdečně Vás zveme na schůzi zastupitelstva, která se bude konat 30.6.2022 od 19,00 v zasedací místnosti OÚ.
Na úřední desce naleznete leták s akcemi pořádaným v souvislosti s SPP 2022 v Doubravníku.
Obec Drahonín hledá administrativní pracovnici na OÚ na dohodu o provedení práce.Více ZDE.
Na úřední desce naleznete informace MÚ Tišnov k podávání kandidátních listin pro volby do zastupitelstev obcí v obvodu města Tišnova.
Od 21.2.2022 bude pekařství Koudelka jezdit pouze v pondělí. Čas zůstává stejný.
Pozor změna. Pekařství Koudelka bude od listopadu jezdit do Drahonína jenom každé pondělí a pátek v 10,20. Maso Bobrová zůstává každý pátek v 16,00.
Jsme rádi, že se zajímáte o život v naší obci, prozatím je plně nachystána kronika roku 2008 a 2009. Na textu kroniky roku 2010 samozřejmě pracujeme. Ke konci roku 2010 Vás rádi seznámíme s výsledkem naší práce.
Týmu autorů obecní kroniky je zřejmé, že není v jeho silách dostatečně popsat dění v obci. Budeme Vám tedy velice vděční, pokud se zapojíte do tvorby historické paměti obce Drahonín. Vaše poznatky zasílejte prosím Vás na elektronickou adresu starosta@drahonin.cz nebo podatelna@drahonin.cz. Případně kontaktujte starostu obce nebo jiného zástupce obce přímým způsobem. Uvítáme nejen texty, ale i fotografie a filmové záběry.
Máte-li zájem o tištěnou verzi kroniky, resp.chcete-li si kroniku uložit, pak klikněte na červený nadpis aktuální kroniky (např. "Kronika prorok 2008"), čímž se Vám otevře pdf soubor, který Vám tisk či uložení umožní.
Ing. Pavel Kocůr - spoluautor kroniky 2008 a 2009
Jitka Plevová - autorka kroniky 2010, převážné části kroniky 2009, spoluautorka a editorka kroniky 2008
Hana Rousová - garant ekonomické části
Ing. Martin Vašek - garant mysliveckého sdružení a sportovníhoklubu
Marta Rémanová - garantka dětských akcí
Mgr. Vlasta Rousová - Krytinářová - editorka kronik 2008 a 2009