Srdečně Vás zveme na schůzi zastupitelstva, která se bude konat 30.6.2022 od 19,00 v zasedací místnosti OÚ.
Na úřední desce naleznete leták s akcemi pořádaným v souvislosti s SPP 2022 v Doubravníku.
Obec Drahonín hledá administrativní pracovnici na OÚ na dohodu o provedení práce.Více ZDE.
Na úřední desce naleznete informace MÚ Tišnov k podávání kandidátních listin pro volby do zastupitelstev obcí v obvodu města Tišnova.
Od 21.2.2022 bude pekařství Koudelka jezdit pouze v pondělí. Čas zůstává stejný.
Pozor změna. Pekařství Koudelka bude od listopadu jezdit do Drahonína jenom každé pondělí a pátek v 10,20. Maso Bobrová zůstává každý pátek v 16,00.
1. Oficiální název
Obec Drahonín |
2. Důvod a způsob založení
Obec je zřízena ústavním zákonem č. 1/1993 a zákonem č. 128/2000 Sb. „O obcích“. |
3. Organizační struktura
Starosta obce: | Jiří Kotas |
Místostarosta obce: | Jitka Plevová |
Zastupitelé obce: | Dana Martinková |
František Kučera |
|
Jiří Krábek |
|
Kamil Rous |
|
Ing. Michal Lukášek |
|
Administrativní pracovnice: | Silva Krábková |
4. Kontaktní spojení
Adresa: | Drahonín 10, 592 61 pošta Doubravník |
Tel: | 725 597 506 – účetní, – starosta 602 310 735 |
E-mail: | obec zavináč drahonin.cz |
starosta zavináč drahonin.cz | |
ucetni zavináč drahonin.cz | |
ePodatelna: datová schr.:
|
podatelna zavináč drahonin.cz 6kmbkq7
|
5. Bankovní spojení
KB: 22826751/0100 ČNB : 94-8117641/0710 |
6. IČO
00375331 |
7. DIČ
Není k dispozici, neplátce DPH |
8. Rozpočet v tomto a předchozím roce
Rozpočty pro jednotlivé roky lze nalézt v sekci obecní úřad, podsekce dokumenty |
9. Žádosti o informace
Viz položka 4. Kontaktní spojení. |
10. Příjem žádostí a dalších podání
Viz položka 4. Kontaktní spojení. |
11. Opravné prostředky
Viz. položka 4. Kontaktní spojení. |
12. Formuláře
Formuláře najdete zde |
13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací
Různé návody najdete zde |
14. Nejdůležitější předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí. Doporučuje se, pokud je to možné, na takové předpisy zřídit aktivní odkazy. |
15. Sazebník úhrad za poskytování informací
Kopírování nebo tisk na tiskárnách (pouze černobíle) | |
A4 jednostranně | 1,00 Kč |
A4 oboustranně | 2,00 Kč |
Telefonní spojení | dle tarifů operátora telekomunikačních služeb |
Poštovné a jiné poplatky | dle tarifů České pošty |
Vyhlášení informace obecním rozhlasem | 20,00 Kč |
Umístění pojízdné prodejny | 50,00 Kč |
16. Licenční smlouvy
V tuto chvíli obec žádné licenční smlouvy neposkytuje. |
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/ 1999 Sb.
Výroční zprávy o poskytování informací minimálně za dva předchozí kalendářní roky o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací |