Srdečně Vás zveme na tradiční pálení čarodějnic, které se bude konat 30.4.2024 od 18 hodin. Plakát naleznete zde.
Obec Drahonín nabízí možnost placené brigády (údržba zeleně, sečení, atd..) pro informaci se ptejte u starosty obce. Děkujeme
Srdečně Vás zveme na Večer s Andersenem, který se koná 26.4.2024 od 17:00 v knihovně obce Drahonín. Plakát naleznete zde.
Od měsíce dubna bude svoz popelnic probíhat pouze v sudý týden ve středu.
Závoz plynu v prvním pololetí roku 2024 proběhne:
23.1., 20.2., 19.3., 16.4., 14.5., 11.6.2024.
St, 07/02/2024 - 15:00 - Přípravka na umělecké školy
Čt, 08/02/2024 - 17:00 - Kurz akvarelu pro dospívající a dospělé
1. Oficiální název
Obec Drahonín |
2. Důvod a způsob založení
Obec je zřízena ústavním zákonem č. 1/1993 a zákonem č. 128/2000 Sb. „O obcích“. |
3. Organizační struktura
Starosta obce: | Michal Novotný |
Místostarosta obce: | Dana Martinková |
Zastupitelé obce: | Ing.Michal Lukášek |
Mgr. Monika Plevová |
|
Jaroslav Toužín |
|
Jana Šedá |
|
Bc.Vladimíra Šťastná |
|
Administrativní pracovnice: | Bc. Vladimíra Šťastná |
4. Kontaktní spojení
Adresa: | Drahonín 10, 592 61 pošta Doubravník |
Tel: | 725 597 506 – účetní, – starosta 602 310 735 |
E-mail: | obec zavináč drahonin.cz |
starosta zavináč drahonin.cz | |
ucetni zavináč drahonin.cz | |
ePodatelna: datová schr.: úřední hodiny: |
podatelna zavináč drahonin.cz 6kmbkq7 Středa 18:00 - 19:00 |
5. Bankovní spojení
KB: 22826751/0100 ČNB : 94-8117641/0710 |
6. IČO
00375331 |
7. DIČ
Není k dispozici, neplátce DPH |
8. Rozpočet v tomto a předchozím roce
Rozpočty pro jednotlivé roky lze nalézt v sekci obecní úřad, podsekce dokumenty |
9. Žádosti o informace
Viz položka 4. Kontaktní spojení. |
10. Příjem žádostí a dalších podání
Viz položka 4. Kontaktní spojení. |
11. Opravné prostředky
Viz. položka 4. Kontaktní spojení. |
12. Formuláře
Formuláře najdete zde |
13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací
Různé návody najdete zde |
14. Nejdůležitější předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí. Doporučuje se, pokud je to možné, na takové předpisy zřídit aktivní odkazy. |
15. Sazebník úhrad za poskytování informací
Kopírování nebo tisk na tiskárnách (pouze černobíle) | |
A4 jednostranně | 1,00 Kč |
A4 oboustranně | 2,00 Kč |
Telefonní spojení | dle tarifů operátora telekomunikačních služeb |
Poštovné a jiné poplatky | dle tarifů České pošty |
Vyhlášení informace obecním rozhlasem | 20,00 Kč |
Umístění pojízdné prodejny | 50,00 Kč |
16. Licenční smlouvy
V tuto chvíli obec žádné licenční smlouvy neposkytuje. |
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/ 1999 Sb.
Výroční zprávy o poskytování informací minimálně za dva předchozí kalendářní roky o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací |