Srdečně Vás zveme na schůzi zastupitelstva, která se bude konat 30.6.2022 od 19,00 v zasedací místnosti OÚ.
Na úřední desce naleznete leták s akcemi pořádaným v souvislosti s SPP 2022 v Doubravníku.
Obec Drahonín hledá administrativní pracovnici na OÚ na dohodu o provedení práce.Více ZDE.
Na úřední desce naleznete informace MÚ Tišnov k podávání kandidátních listin pro volby do zastupitelstev obcí v obvodu města Tišnova.
Od 21.2.2022 bude pekařství Koudelka jezdit pouze v pondělí. Čas zůstává stejný.
Pozor změna. Pekařství Koudelka bude od listopadu jezdit do Drahonína jenom každé pondělí a pátek v 10,20. Maso Bobrová zůstává každý pátek v 16,00.
200 Kč/1 rok | Jednoduchý inzerát (název firmy, kontakt, eml, www, u obchodů a restaurací i otevírací doba) |
500 Kč/1 rok | Rozsáhlejší inzerce (název firmy, kontakt, eml, popis služeb – počty pokojů, lůžek, ceníky služeb, otevírací doba, fotogalerie) |
Pokud máte o inzerci zájem, prosíme obraťte se na tento kontakt: podatelna@drahonin.cz
Pronájem si můžete objednat na eml. adrese: podatelna@drahonin.cz nebo na telefonním čísle: +420 725 597 506
Záloha za pronájem místnosti činí 1.000,– Kč.
Hlavním pořadatelem je obec – zdarma
Vzdělávací akce, dětské akce, kultura atd. – zdarma
Pronájem proprezentace výrobků či služeb – 150,– Kč/hod
Večerní pronájem občanem Drahonína – 500,– Kč/večer
Celodenní pronájem občanem Drahonína – 1.000,– Kč/den
DTTO (akce od pátku do neděle) – 1.500,– Kč/víkend
Celodenní pronájem osobou nebydlící v obci – 1.500,– Kč/den
DTTO (akce od pátku do neděle) – 2.250,– Kč/víkend
Příplatek za úklid – několika hodinová akce – 100,– Kč
Příplatek za úklid – jednodenní akce – 250,– Kč
Příplatek za úklid – dvoudenní akce – 500,– Kč
Příplatek za ubrusy na stolech – 500,– Kč
Příplatek za obsluhu (roznos nápojů, občerstvení, jídla) – 1.500,– Kč/osoba/den
Poznámka: Příplatky za úklid a ubrusy se platí v tom případě, kdy si pořadatel akce úklid, resp. ubrusy na stolech objedná u správce KM. Příplatky se platí společně s nájmem.